خبرها

آی‌قصه رو چطور بشنویم؟

اپلیکیشن آی قصه

اگر اپلیکیشن‌تون کار نمی‌کنه یا نمی‌تونید قصه‌ها رو بشنوید، این ویدیو رو ببینید. در این ویدیو ملیکا درباره‌ی استفاده از وب‌اپلیکیشن صحبت می‌کنه و به صورت تصویری کار باهاش رو آموزش می‌ده.‌ اینجا با اپلیکیشن کودک آی قصه بیشتر آشنا می شید.

ممکنه توی نسخه اندروید نتونید درست قصه‌ها رو بشنوید یا با این خطا مواجه شید که «اینترنت شما ضعیف است.» این مشکل توی وب‌اپلیکیشن براتون پیش نمیاد.‌

وب‌اپلیکیشن آی‌قصه رو این‌جا ببینید

ما سعی می‌کنیم با ویدیوهای بیشتر بهتون نحوه استفاده از آی‌قصه رو آموزش بدیم و امیدواریم که هرچه زودتر بتونیم روی همه‌ی گوشی‌ها پلتفرم‌هایی که شما بهش نیاز دارید حضور داشته باشیم. این خیلی خوشحال‌کننده است که شما ضعف‌های ما رو بهمون اطلاع می‌دید و با انرژی خوبتون ما رو همراهی می‌کنید.‌

 ‌هر نظر یا سوالی که در مورد قصه‌ها یا اپلیکیشن داشتید می‌تونید با ما از طریق دایرکت اینستاگرام، تلگرام و یا شماره ۰۹۰۵۰۹۰۹۴۵۲ در میون بذارید.

هر خانواده ای که کودکی در خانه دارد می داند که از همان ابتدا بچه ها به گوشی موبایل علاقه مند هستند. امروزه در بیشتر خانه ها یک گوشی یا تبلت وجود دارد و استفاده از این اسمات فون ها روز به روز دارد بیشتر می شود. اینکه کوکان را بخواهیم از این دستگاه ها دور کنیم کار سختیست. از آنجایی که در زندگی شلوغ امروزی پدر و مادرها زمان کافی برای بازی با کودکان خود ندارند، لاجرم یک گوشی و یا تبلت دستشان می‌دهند تا او را سرگرم کنند. شاید در شروع فقط جنبه‌های بازی و سرگرمی برایشان داشته باشند، ولی در ادامه باید تکالیف مدرسه را انجام دهند، پروژه‌های کلاسی را پیاده‌سازی و با ده‌ها اپلیکیشن یادگیری و مفید کار کنند.

حالا تبعات بد کار با این وسایل در سنین پایین بماند، گاها نیز شاهد این هستیم که کودکان در حال انجام یک بازی مناسب بزرگ‌تر هستند و یا با اپلیکیشن‌هایی که محتوای ضعیفی دارند، سرگرم می‌شوند. البته شاید از برخی جهات استفاده از این تجهیزات نیز می‌تواند دستاوردهای آموزشی نیز به همراه داشته باشد. از این رو در ادامه این مقاله چند نمونه از اپلیکیشن های مناسب کودکان از نوع ایرانی را معرفی خواهیم کرد که در حین داشتن محتوای ارزشمند، مناسب کودکان طراحی شده‌اند.

یکی از مخاطبینی که تولید محتوای ارزشمند برای آن‌ها می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد، کودکان هستند. درواقع ارائه محتوای آموزشی، شاد و در عین حال خلاقانه می‌تواند کودکان را از کار با اپلیکیشن‌ها و یا بازی‌هایی که مناسب سنشان نیست و استفاده از آن‌ها می‌تواند تبعات خاص خود را داشته باشد، باز دارد. درواقع اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند بر پایه مطالب سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده هستند که برای هر اپلیکیشن کودک توضیحات مربوطه نیز ارائه خواهد شد.

با  شیوع روز افزون پاندمی کرونا ویروس، مدارس و مراکز آموزشی تقریبا در تمام شهرهای جهان بسته شدند و والدین نیز ناگهان با شرایط آموزش در خانه روبرو شدند. البته بسیاری از مدارس همچنان از راه دور سعی در حمایت از دانش آموزان خود دارند اما با این وجود گزینه‌های آموزشی زیادی در پلت فرم‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها وجود دارد که نباید از انها غافل شد.

البته بسیار سخت است که بخواهیم به کودکان یا نوجوانان امروزی بگوییم که گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های خیلی بیشتری از تیک توک یا یوتیوب و یا بازی فورتنایت دارند. اما نکته مثبت اینجاست که برخی برنامه‌های آموزشی انقدر جذاب و جالب هستند که بتوانند بچه‌ها را به خود جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *