خبرها

راوی قصه‌های کودکانه به کمک فناوری

دانلود قصه برای کودکان | آی قصه

میترا جلیلی | خبرنگار | روزنامه ایران | دانلود قصه برای کودکان در آی قصه

کودکی همه ما با قصه‌های مادر، مادربزرگ، مربی مهد کودک و… عجین است. قصه‌هایی که گاه آنقدر ما را جذب می‌کرد که تلاش داشتیم تا در واقعیت هم خودمان را جای شخصیت‌های آن قرار دهیم. بیشتر بچه‌های امروزی هم با وجود همه امکانات موجود، هیچ چیز را جایگزین قصه نمی‌کنند و این موضوع از نگاه فعالان عرصه فناوری دور نمانده است.

به‌همین دلیل هم امروزه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، لوح‌های فشرده و…زیادی در دسترس والدین قرار دارد تا بتوانند هر روز قصه‌های جدید متناسب با نیاز کودکان‌شان را برای آنها دانلود کنند. یکی از سایت‌هایی که در این زمینه موفق عمل کرده، «آی‌قصه» است.
 در این سایت می‌توانید قصه‌های کوتاه و کودکانه را برای فرزند خود دانلود کنید تا آنها بتوانند به‌صورت صوتی به صدای قصه‌گو گوش کنند و از شنیدن داستان لذت ببرند. همچنین می‌توانید از روی متن قصه، شروع به تعریف داستان کنید و ساعات خوشی را با فرزند خود بگذرانید.

در این سایت، قصه‌ها به‌صورت متحرک هم در اختیار کودک قرار داده شده است و تصویرگران همه تلاش خود را کرده‌اند تا با همکاری کسانی که در متحرک‌سازی این تصاویر فعالیت دارند داستان‌ها را از لحاظ بصری نیز برای کودکان بسیار دلچسب کنند.

از قصه‌های موجود در سایت آی قصه می‌توان به «بقچه برف ننه سرما»، «تولد زرافه»، «مأموریت سپید ابری» و… اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به دانلود قصه برای کودکان خود هستید می‌توانید به این سایت به آدرس old.ighe3.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *